جذب ۸۵۰ دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: امسال ۸۵۰ دانشجوی جدید در این دانشگاه جذب و پذیرش شد.

 دکتر ارسلان خالدی فر  اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری ۸۵۰  دانشجوی جدید در ۸ مقطع و ۴۸ رشته تحصیلی این دانشگاه جذب شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: در مجموع تعداد دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته بیش از ۱۱ درصد افزایش دارد.

 خالدی فر خاطرنشان کرد: ۶۵۰ نفر از دانشجویان جدید  در مهرماه امسال سرکلاس‌های درس حاضر شدند و مابقی از بهمن ماه در دانشگاه شاغل به تحصیل می‌شوند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: امسال با توسعه و راه اندازی رشته‌های جدید تحصیلی و افزایش پذیرش دانشجو در جهت گره گشایی از مشکلات و پاسخگو به نیاز جامعه گام موثری برداشته شد.

 خالدی فر اضافه کرد: امسال با موافقت وزیر بهداشت، رشته‌های جدید کاربردی در جهت گره گشایی از مشکلات و پاسخگو به نیاز جامعه در این دانشگاه راه اندازی شد.

وی ادامه داد: رشته هوشبری مقطع کارشناسی پیوسته، رشته بهداشت عمومی مقطع کارشناسی ناپیوسته، رشته مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار مقطع کارشناسی پیوسته و رشته فیزیوتراپی مقطع کارشناسی پیوسته از جمله این رشته‌های تازه تاسیس است.  

دکتر خالدی فر با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی پذیرش دانشجو در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی افزود: امسال ۱۸۹ دانشجو جدید در رشته پزشکی و ۲۷ دانشجو در رشته دندانپزشکی جذب شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنان پیگیری درخصوص توسعه و افزایش تعداد رشته‌های تحصیلی اثرگذار و پرکاربرد در زندگی امروزه در این دانشگاه ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار